oryginalne konferencje

Oryginalne miejsce na konferencję

Organizacja konferencji wcale nie jest prostym zadaniem. Trzeba ustalić odpowiednią datę, obmyśleć tematykę oraz program, zrobić listę gości i pamiętać o wszystkich kluczowych kwestiach, takich jak zaplecze techniczne i komfort uczestników. Najważniejszą sprawą jest jednak wybór odpowiedniego miejsca.

Czy miejsce ma znaczenie?

Komfort uczestników, wystrój sali konferencyjnej i lokalizacja, wpływają na odbiór i ocenę całego wydarzenia. Większość konferencji i szkoleń firmowych odbywa się w tradycyjnych, typowo konferencyjnych salach, w bardzo oficjalnej, a wręcz sztywnej atmosferze. Taki schemat na stałe zagościł wśród szkoleniowców, dlatego często wybierają oni pospolite, standardowe miejsca – obiekty konferencyjne i ośrodki szkoleniowe. Warto przełamać ten wizerunek!

Spotkanie biznesowe wcale nie musi być klasyczne i standardowe. Aby podkreślić prestiż firmy i całego wydarzenia, warto postawić na elegancką, przestronną i profesjonalnie wyposażoną salę, znajdującą się w ciekawej lokalizacji. Warto wyjść poza przyjęte schematy i zaoferować swoim gościom dodatkowe atrakcje i korzyści. Jeśli chcemy, aby konferencja była wydarzeniem oryginalnym i niezapomnianym zaskoczmy ich i wybierzmy miejsce, jakiego jeszcze nie znają. Zorganizujmy konferencję w eleganckim, intrygującym hotelu, stylowej sali, pięknej scenerii i wyjątkowej lokalizacji…

A może tak hotel butikowy ?

Hotele butikowe wyróżniają się wysokim standardem i oryginalnym charakterem. Cechuje je luksus, wygoda, a jednocześnie kameralność. Największą zaletą takiego obiektu są unikalne, przestronne wnętrza i stylowo urządzone pokoje, jakich nie ma w żadnym innym miejscu.

Oprócz pięknych przestrzeni hotel butikowy ma do zaoferowania wiele dodatkowych atrakcji i doskonałe warunki, które sprzyjają przyswajaniu wiedzy, ułatwiają integrację i służą wypoczynkowi, dobrej zabawie oraz budowaniu pozytywnych wrażeń – a przecież to one sprawiają, że dana konferencja na długo pozostanie w pamięci uczestników. I tak goście mają na przykład do dyspozycji relaksujące Spa, baseny i bogatą ofertę dodatkowych aktywności. Dzięki temu hotel butikowy jest doskonałym miejscem na konferencję, szkolenie lub inne spotkanie biznesowe.

W dzisiejszych czasach nie do pominięcia jest także aspekt bezpieczeństwa uczestników, o które zdecydowanie łatwiej zadbać w kameralnym obiekcie, gdzie często będą oni jedynymi gośćmi w danym czasie. W takim środowisku skuteczniej przestrzega się procedur i niweluje ryzyko. Prawdopodobnie więc takie hotele coraz chętniej będą wybierane na miejsca mniejszych konferencji.

Jeśli chcieliby Państwo nadać swojemu wydarzeniu ekskluzywny charakter przy maksymalnej dbałości o bezpieczeństwo uczestników, infrastruktura Hotelu Quadrille stwarza idealne ku temu warunki.

Dlaczego właśnie Quadrille?

Hotel Quadrille to nie jest zwykły hotel. To miejsce, które inspiruje, rozbudza wyobraźnię i pasję. Obiekt znajduje się w XVIII-wiecznym pałacu położonym wśród zieleni, w jednej z najpiękniejszych dzielnic Gdyni – Orłowie. Z dala od hałasu i miejskiego zgiełku, ale blisko morza i centrum Sopotu.

Dlaczego warto zdecydować się na organizację konferencji właśnie u nas?

Przede wszystkim gwarantujemy profesjonalne wsparcie organizacyjne. Koordynatorzy eventów służą Państwu swoim doświadczeniem, doradzając optymalne rozwiązania i scenariusz. Zadbają też o aranżację sali konferencyjnej tak, aby w pełni spełniała Państwa oczekiwania – techniczne i nie mniej ważne estetyczne. A ponadto zarezerwują odpowiednie pokoje, wspólnie z szefem kuchni opracują menu, zapewnią rozrywki dla gości, a przede wszystkim będą czuwać nad sprawną realizacją całego programu. Takie wsparcie jest nieocenione zwłaszcza w takcie eventu, kiedy tyle dzieje się w jednym czasie.

W Hotelu Quadrille posiadamy w pełni wyposażoną salę konferencyjną, w której można zorganizować szkolenie dla grupy 100 osób oraz salę balową idealną na mniejsze spotkanie, liczące do 40 gości. Są to pomieszczenia klimatyzowane, pięknie zaaranżowane, a jednocześnie zlokalizowane w pewnej odległości od siebie, co ułatwia na przykład podział grupy na mniejsze w celach szkoleniowych, warsztatowych czy integracyjnych.

Ponadto oferujemy zaplecze noclegowe w postaci 12 pokoi deluxe zlokalizowanych w Pałacu oraz 20 pokoi biznes w Oficynie – wszystkie komfortowo wyposażone i oferujące różne udogodnienia dla gości.

Uczestnicy wydarzenia mają do dyspozycji piękny ogród i bogatą ofertę dodatkowych aktywności takich jak rowery, wycieczki z przewodnikiem, rejsy po Zatoce Gdańskiej, jazda konna, joga czy warsztaty antystresowe.

ekskluzywnym Spa ze strefą wodną goście mogą poddać się zabiegom pielęgnacyjnym i regenerującym, masażom lub uczestniczyć w koncertach relaksacyjnych na misach i gongach tybetańskich.

W restauracji Biały Królik doświadczony szef kuchni zadba o podniebienia gości, serwując wykwintne, autorskie dania kuchni regionalnej – także w wersji wegańskiej. Natomiast  Pub 10/6 znajdujący się w podziemiach pałacu to doskonałe miejsce do wieczornej zabawy i integracji w luźnej atmosferze.

Konferencja zorganizowana w naszym hotelu, poszerzona o takie atrakcje, na pewno zagwarantuje dużą frekwencję, korzystnie wpłynie na pozytywny wizerunek firmy i zapewni pełne zaangażowanie uczestników, którzy zdobędą mnóstwo cennej wiedzy i energii do pracy.

Więcej o ofercie konferencyjnej: https://quadrille.pl/oferta/ekskluzywne-spotkania-biznesowe-i-sale-konferencyjne-nad-morzem/