Jesteście ciekawi skąd wziął się pomysł na serwis wieczorny? Najpierw dowiedzcie się, jak my postrzegamy hotel.
Czym jest hotel? To namiastka domu, kiedy jesteśmy z dala od niego. Dlatego w właśnie w Quadrille dbamy tak bardzo o to, aby nasi Goście tak właśnie się u nas czuli.
Każdy dom jest wyjątkowy, bo nasz własny czyli przytulny, ciepły, bezpieczny. I podobnie luksusowy hotel, to nie przepych i blichtr, a miejsce, w którym są Państwo zaproszeni do udziału w celebracji wolnego czasu.
A nasza obsługa ma sprawić, że poczujecie się wyjątkowo. To ona pomoże Państwu zapomnieć o codzienności, otworzyć się na odpoczynek i włączyć wszystkie zmysły: wzroku, smaku, zapachu i dotyku.
Doskonała restauracja, komfortowe Spa, przytulne pokoje, przyjazna atmosfera, mają sprawić, aby się Państwo w pełni się zrelaksowali, wypoczęli i po prostu delektowali się każdą chwilą.
Jednym z najważniejszych aspektów udanego wypoczynku jest sen. W Quadrille dbamy o jego jakość i to począwszy od wyboru materacy. Postawiliśmy tutaj na renomowaną angielską markę Hypnos z długoletnimi tradycjami, która za swoje produkty otrzymała akredytację brytyjskiej rodziny królewskiej. Rzemieślnicze metody wsparte nowoczesnymi technologiami decydują o niezrównanym komforcie tych materacy.
Równie ważna jest świeżość pościeli, delikatność poduszek, światła, bo to one tworzą właśnie ową przytulność i bezpieczeństwo. Wiemy, że każdy z nas ma tu inne przyzwyczajenia, na życzenie udostępniamy Gościom dodatkowe poduszki, kołdry czy koce.
Jednak nie poprzestajemy tylko na tym, mamy dodatkowe sposoby na wprowadzenie naszych Gości w objęcia Morfeusza 🙂 Takie jak serwis wieczorny (turndown service) czyli przygotowanie pokoju do snu.
Może to niektórych zdziwić, ale tak naprawdę każdy z nas, nieświadomie robi to we własnym domu. Zasłaniamy okna, wyciszamy telewizję, zapalamy nastrojowe, przytulne światło, przewietrzamy sypialnię, rozścielamy łóżko, stawiamy wodę w pobliżu, gdyby w nocy zachciało nam się ugasić pragnienie lub zaparzamy sobie aromatyczną herbatę. Często towarzyszy nam książka lub ulubione czasopismo. Te rytuały, powodują, że wprowadzamy się w stan wyciszenia, tak potrzebny do błogiego zaśnięcia. Dlatego właśnie dobre hotele, również dbają o te szczegóły i przygotowują Gości do dobrego snu, życząc im w ten sposób dobrej nocy.
Jak wygląda serwis nocny?
Przede wszystkim na pewno skojarzy się Państwu z domem. Nasze pokojowe odwiedzą Państwa wieczorową porą i zadbają o Państwa komfort. Odświeżą pokój, zasłonią okna, poczęstują Państwa mieszanką aromatycznych herbat do niespiesznego zaparzenia. To doskonała pora na uzupełnienie braków tego wszystkiego, co mogą Państwo potrzebować rankiem. Taka wizyta zajmie krótką chwilę, ale, gwarantujemy, że wpłynie kojąco na Państwa noc.
W Quadrille czuwamy, aby spali Państwo bezpiecznie i komfortowo. I w ten oto sposób mówimy naszym Gościom dobranoc.
Emilia Szlachetka
Kierownik Służby Pięter