rezerwacje bezpośrednie

O zaletach rezerwacji bezpośrednich

Coraz więcej osób ma świadomość tego, że, dokonując bezpośredniej rezerwacji w hotelu, mogą zyskać coś więcej niż na, wydawałoby się, atrakcyjnych portalach rezerwacyjnych. Żaden dodatek czy system punktowy, finansowane skądinąd i tak z hotelowych prowizji, nie zastąpi tego, czym jest prawdziwa wdzięczność i uznanie już po przyjeździe na miejscu.

Wszystkim obiektom zależy na takich „bezpośrednich” Gościach i w różny sposób starają się ich docenić – w miarę swoich możliwości.

W Quadrille stawiamy na konkretne bonusy takie jak:

  • gwarancja najniższej ceny

Rezerwacja bezpośrednia to pewność najbardziej atrakcyjnej finansowo oferty. Nasza polityka cenowa jest tu jasna: koszty podane na stronie internetowej quadrille.pl oraz przez recepcję to najtańsza opcja pobytu w danym terminie tego dnia.

  • śniadanie zawsze wliczone w cenę pobytu

Wszystkie rezerwacje bezpośrednie mają w cenie nasze bogate śniadania, z których jesteśmy szczególnie dumni tym bardziej, że tak je doceniają nasi Goście. Koszt śniadania dla jednej osoby na portalach zewnętrznych to dodatkowe 70 zł.

  • nieograniczona personalizacja oferty pobytowej

Rezerwacja dokonana w hotelu przez stronę www, maila lub telefon to przede wszystkim postawienie na bezpośrednią komunikację z jego pracownikami, a, co za tym idzie, możliwość personalizowania oferty o interesujące Gościa kwestie. Recepcjoniści reagują na bieżąco na zapytania, dopytują o preferencje i proponują odpowiednie rozwiązania. Na stronie internetowej można także od razu wybrać właściwe dodatki.

Dzięki temu wszystkiemu pobyt zaplanowany jest z wyprzedzeniem, sprawnie i bez pośpiechu, zgodnie z upodobaniami, co znacznie wpływa na poziom zadowolenia z całego wyjazdu. Portale rezerwacyjne nie dają możliwości zindywidualizowania oferty.

  • łagodniejsze warunki dokonywania rezerwacji standardowych (zwrotnych)

Gościom rezerwującym bezpośrednio przez naszą stronę lub recepcję proponujemy również mniej restrykcyjną politykę anulacji.
Rezerwacje zwrotne mogą oni odwołać do godziny 14.00 w dniu przyjazdu.

  • welcome drink

Na dobry początek pobytu wszystkim Gościom dokonującym rezerwacji bezpośrednich wręczamy voucher na powitalnego drinka w naszym Pubie 10/6. To mały gest, ale z doświadczenia wiemy, że wspaniale wpływa na nastrój 😊

  • wstęp do programu lojalnościowego

I wreszcie rezerwacja bezpośrednia to pierwszy krok w kierunku naszego programu Quality Q z szeregiem udogodnień dla tych Gości, którzy zaufali nam i chcą być z nami jeszcze bliżej. Pragniemy docenić ich zaangażowanie w wyjątkowy sposób poprzez dodatkowe korzyści.

Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym hotelem poprzez stronę internetową lub recepcję (mailowo i telefonicznie). Dajmy sobie szansę na lepsze poznanie się i sprostanie Państwa oczekiwaniom i marzeniom. Z przyjemnością zadbamy o Państwa komfort zarówno podczas całego procesu rezerwacyjnego, jak i w trakcie pobytu, a nawet jeszcze dłużej. Pragniemy, aby wizyta w naszym hotelu była naprawdę wyjątkową przygodą.

Marta Dworak
PR & Marketing Manager