Planujecie już ten najważniejszy w życiu dzień? Szukacie idealnego miejsca, które sprawi, że w dniu ślubu poczujecie się jak w bajce? Marzycie o spotkaniu w jednym miejscu Wedding Plannerów oraz podwykonawców, którzy sprawią, że będzie można ustalić wiele szczegółów Waszego wesela za jednym razem?
Postanowiliśmy podzielić się z przyszłymi Parami Młodymi doświadczeniem zespołu eventowego oraz firm, z którymi współpracujemy już od kilku lat i pokazać jakie możliwości daje Pałac Quadrille dla organizacji ślubu i wesela w Gdyni.
Organizacja ślubu i wesela to zwykle bardzo pracochłonny proces, wiele miesięcy przygotowań, wiele stresu, wielu znaków zapytania pojawiających się na drodze do tego wymarzonego dnia. Naszym celem jest ułatwienie tego procesu – dlatego też zebraliśmy w jednym miejscu wielu specjalistów, do których na co dzień ustawiają się kolejki!
Tego dnia będziecie mogli liczyć na:
- Restauracja Biały Królik przygotuje dla Gości poczęstunek, który przybliży smaki restauracji.
- Rekomendowana cukiernia oraz cukiernicy przygotują słodkie stoły, torty, abyście na miejscu mogli poznać ich aktualną ofertę.
- Zaprzyjaźnione salony sukien ślubnych zaprezentują najnowsze trendy na nadchodzący sezon ślubny.
- Będziecie mieli okazję poznać atrakcyjną ofertę koktajli i alkoholi jakie serwujemy w trakcie wesel.
- Zaprezentujemy też możliwości aranżacji ślubu humanistycznego we wnętrzach Hotelu Quadrille.
- Do dyspozycji odwiedzających nas Par Młodych będą najlepsze Wedding Plannerki z Trójmiasta, która organizują niesamowite wesela w Hotelu Quadrille.
Zachęcamy do śledzenia wydarzenia, będziemy przedstawiać stopniowy wystawców, z którymi będzie okazja się spotkać w trakcie dnia otwartego Quadrille.
Dołącz od naszego wydarzenia na facebooku: PIERWSZY DZIEŃ OTWARTY
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, natomiast obowiązują zapisy, dlatego też prosimy o krótką wiadomość podając imię, nazwisko oraz numer telefonu (w wiadomości prywatnej).
Zachęcamy również do zapoznania się z ofertą ślubno – weselną: ŚLUB W QUADRILLE lub skontaktuj się z działem eventów: