8-tygodniowy kurs uważności Mindfulness MBLC

MBLC – “Życie w oparciu o zasady Mindfulness” to cykl cotygodniowych spotkań w ramach szkolenia uważności, opracowanego według programu Certyfikowanego Kursu Mindfulness – Mindfulness Association UK.

Kurs ten obejmuje osiem tygodni i składa się na niego osiem spotkań, które zwykle trwają około dwóch godzin. Dzień praktyki Mindfulness (6h) to dodatkowe spotkanie, zazwyczaj uwzględnione pomiędzy 6 i 7 tygodniem programu. Całość obejmuje 22h. Kurs otwiera spotkanie wprowadzające, a zamyka spotkanie podsumowujące (w ramach 8 spotkań).

Poprzez medytacje uczymy się, jak stać się świadomymi naszych nawykowych wzorców dotyczących myśli, uczuć i zachowań. Ta wiedza pozwala uwolnić się od ograniczeń, które rządzą nami i naszym życiem, hamując rozwój naszego ludzkiego potencjału. Otwieramy się na nowe wybory dotyczące tego, jak żyjemy ze sobą, naszymi bliskimi i otaczającym nas światem. Poznajemy techniki świeckich medytacji i jednocześnie kształtujemy i rozwijamy postawę życzliwości i współczucia dla siebie oraz innych. Umiejętności te budujemy stopniowo i utrwalamy podczas kursu tak, abyśmy mogli już zawsze korzystać z nich w życiu codziennym. MBLC to trening umysłowy, wymagający od nas systematyczności w praktykowaniu, zarówno podczas kursu jak i po jego zakończeniu.

Twórcą treningu jest Rob Nairn, który w oparciu o ponad 40-letnią praktykę stworzył program zbierający nas krok po kroku w podróż pogłębiającą nasze doświadczenie w praktykowaniu uważności, a w efekcie świadome przeżywanie naszego życia w zgodzie ze sobą.

Z kolei ojcem świeckich medytacji i programu, z którego czerpią wszystkie później rozwinięte nurty Mindfulness, jest Jon Kabat Zinn – znany amerykański terapeuta, założyciel i dyrektor Kliniki Redukcji Stresu przy Akademii Medycznej Uniwersytetu w Massachusetts.

DLA KOGO?

Kurs MBLC skierowany jest do osób początkujących, które nie muszą posiadać doświadczenia w praktyce Mindfulness. Mogą skorzystać z niego wszyscy, którym zależy na obniżeniu napięcia i stresu, poprawie koncentracji i procesów zapamiętywania, podniesieniu odporności psychicznej i fizycznej, poprawie jakości snu czy złagodzeniu objawów depresji i ogólnego przygnębienia oraz odnalezieniu radości z życia.

TEMATYKA SPOTKAŃ:

Tydzień 1 – Wprowadzenie – Co to jest Mindfulness i czego możemy się spodziewać?
Tydzień 2 – Ciało jako miejsce bycia obecnym.
Tydzień 3 – Wprowadzenie podpory uważności.
Tydzień 4 – Praca z rozkojarzeniem.
Tydzień 5 – Badanie strumienia myśli.
Tydzień 6 – Postawa obserwatora.
Dzień praktyki. (6h)
Tydzień 7 – Samoakceptacja.
Tydzień 8 – Życie w oparciu o uważność. Podsumowanie – Reszta życia.

Prowadzący: Magdalena Tybura – nauczyciel Mindfulness, Mindfulness Association Polska.

TERMINY – niedziela, g. 12-14, 6.10 – 8.12 (z wyjątkiem 3 i 10.11)

KOSZT KURSU: 880 zł (łącznie za 22h)

Zniżka 80 zł przy wpłacie do 29 września.
Zaliczka 200 zł przy zgłoszeniu pod adresem: zapisy@uwaznoscnacodzien.pl
Wpłaty proszę kierować na nr konta 44 1140 2017 0000 4602 0722 6162
W tytule IMIĘ I NAZWISKO oraz DATA ROZPOCZĘCIA KURSU.

Kurs prowadzony jest w kameralnym gronie, dlatego o rezerwacji miejsca decyduje kolejność zgłoszeń.

W cenie kursu – nagrania mp3 prowadzonych medytacji oraz podręcznik Mindfulness do kursu. Zapewnione poduszki i maty do medytacji.

Każdy uczestnik 8 tyg. kursu otrzymuje Certyfikat ukończenia kursu
(min. nieobecności – 3 spotkania).

W przypadku nieobecności, istnieje możliwość dodatkowych spotkań 1h w cenie 80 zł.

Kontakt tel. 605 569 020

Zapraszamy serdecznie!

6 października 2019 o 12:00 - 14:00 Sala Balowa w Hotelu Quadrille