Polityka bezpieczeństwa

Polityka bezpieczeństwa

Drodzy Goście,

W związku z pandemią COVID-19 oraz w trosce o bezpieczeństwo naszych Gości i Pracowników wprowadziliśmy szeroko zakrojone środki bezpieczeństwa zgodne z oficjalnymi wytycznymi. Opracowaliśmy własny manual dotyczący ochrony i minione tygodnie poświęciliśmy na szkolenia z nim związane.

Wierzymy, że jako kameralny obiekt butikowy dla dorosłych, zlokalizowany w pewnym odosobnieniu, mamy wszelkie podstawy, by zapewnić Gościom właściwe zabezpieczenie. Wiemy jednak, iż powodzenie zależy zarówno od nas, jak i od Państwa oraz wzajemnego zrozumienia sytuacji, w której się znaleźliśmy. Nasza obsługa służy radą przed przyjazdem,  a także w trakcie Państwa pobytu – preferujemy kontakt mailowy, telefoniczny i przez komunikator Messenger.

Podstawowe punkty naszego regulaminu sanitarnego zakładają:

  1. Minimalizowanie kontaktu bezpośredniego tam, gdzie nie jest on niezbędny do realizacji usługi. Dlatego też prosimy o wypełnienie Karty Meldunkowej oraz oświadczenia przed przyjazdem do hotelu i odesłanie ich mailowo. Sugerujemy dokonanie płatności przelewem np. przez link do płatności online wysłany przez naszą recepcję. W ten sposób procedura meldunkowa przebiegnie szybko i sprawnie. W przypadku rozliczeń za usługi hotelowe na miejscu rekomendujemy płatność kartą.
  2. Pragniemy nadmienić, iż w recepcji hotelowej mogą przebywać w tym samym czasie każdorazowo maksymalnie 2 osoby, ponadto powinny one zachować 2 metry odstępu w kolejce. Lada recepcyjna jest odkażana co godzinę, a biurko meldunkowe – po każdym Gościu.
  3. Przy wejściu do Pałacu oraz Oficyny znajdują się bezdotykowe podajniki z płynem do dezynfekcji dłoni. Wszyscy Goście wchodzący do naszego obiektu proszeni są o skorzystanie z nich. Dodatkowe dozowniki znajdują się w częściach wspólnych naszego hotelu.
  4. Zgodnie z aktualnym rozporządzeniem w hotelu wymagane jest noszenie zabezpieczenia chroniącego usta i nos. Przepis ten dotyczy zarówno pracowników hotelu, jak i Gości.
  5. Ze wszystkich pokoi – ze względów bezpieczeństwa – zostały usunięte suszarki do włosów oraz wszelkie materiały drukowane (gazety, menu, przewodniki etc.) wielokrotnego użytku. Sprzątanie pokoi odbywa się na wyraźne życzenie Gościa i wyłącznie podczas jego nieobecności.
  6. Śniadania wydawane są do pokoju. Zaraz po zameldowaniu recepcjonista wyśle Państwu nasze menu – mailowo lub w formie wiadomości mms / Messenger. Prosimy dokonać wyboru dań i przekazać go telefonicznie lub komunikatorem Messenger naszej recepcji najpóźniej do godziny 19.00 dnia poprzedzającego. Na życzenie Gość może zjeść śniadania w takiej samej formie przy stoliku restauracyjnym.
  7. Dodatkowo przewidzieliśmy specjalne menu room service z selekcją dań restauracyjnych i pubowych oraz różnego rodzaju napojów, które także można zamawiać przez Recepcję do pokoju.
  8. Strefa Spa (basen, sauny, jacuzzi oraz gabinety zabiegowe) jest zamknięta do odwołania. Natomiast sala ćwiczeń jest dostępna na podstawie wcześniejszej rezerwacji dla 1 Gościa lub 2 osób dzielących pokój.
  9. Nasza restauracja ponownie otworzy się 22 maja. Nasze trzy sale restauracyjne zostały przygotowane zgodnie z obowiązującymi wymogami – ograniczyliśmy ilość stolików i wprowadziliśmy minimum 2-metrowy dystans między nimi. Serwis w restauracji także będzie wyglądał inaczej– kelnerzy wyposażeni będą w maseczki, przyłbice i rękawiczki. Stoły nakrywane będą dopiero w momencie, gdy Gość przy nich usiądzie – wcześniej czekają puste. Tace będą wyparzane po każdym użyciu. Ograniczamy także do minimum czas spędzany przez kelnera przy stoliku. Wprowadzamy dezynfekcję klamek, monitora komputera itp. co godzinę. Na sali restauracyjnej będzie także do dyspozycji Gości bezdotykowy dozownik płynu do dezynfekcji. Sam wydruk menu będzie jednorazowy.
  10. W tym samym czasie oddajemy także do Państwa dyspozycji nasz malowniczy ogródek restauracyjny w parku. Tu mogą Państwo zjeść, ale i zrelaksować się na świeżym powietrzu, w otoczeniu zieleni i oczywiście przy zachowaniu odpowiedniego dystansu i podobnych zabezpieczeń jak w restauracji.

Wszelkich rezerwacji usług (śniadania, room service, sprzątanie etc.) prosimy dokonywać telefonicznie (nr +48 58 35 10 300) lub poprzez Messengera – adres: Recepcja Quadrille (https://www.facebook.com/recepcja.quadrille.3)

Wprowadzona Polityka Bezpieczeństwa ma na celu przede wszystkim ochronę naszego wspólnego zdrowia. Liczymy na zrozumienie z Państwa strony.

Niezmiennie jesteśmy tu, aby zapewnić Państwu bezpieczny, ale i przyjemny pobyt. Obydwa cele są dla nas równie istotne i wierzymy, że możemy im sprostać.

Do zobaczenia już niebawem w Gdyni,
Zespół Quadrille