Polityka bezpieczeństwa

Polityka bezpieczeństwa

Drodzy Goście,

W związku z pandemią COVID-19 oraz w trosce o bezpieczeństwo naszych Gości i Pracowników wprowadziliśmy szeroko zakrojone środki bezpieczeństwa zgodne z oficjalnymi wytycznymi. Opracowaliśmy własny manual dotyczący ochrony i minione tygodnie poświęciliśmy na szkolenia z nim związane.

Wierzymy, że jako kameralny obiekt butikowy dla dorosłych, zlokalizowany w pewnym odosobnieniu, mamy wszelkie podstawy, by zapewnić Gościom właściwe zabezpieczenie. Wiemy jednak, iż powodzenie zależy zarówno od nas, jak i od Państwa oraz wzajemnego zrozumienia sytuacji, w której się znaleźliśmy. Nasza obsługa służy radą przed przyjazdem,  a także w trakcie Państwa pobytu – preferujemy kontakt mailowy, telefoniczny i przez komunikator Messenger.

Podstawowe punkty naszego regulaminu sanitarnego zakładają:

  1. Minimalizowanie kontaktu bezpośredniego tam, gdzie nie jest on niezbędny do realizacji usługi. Dlatego też sugerujemy dokonanie płatności przelewem np. przez link do płatności online wysłany przez naszą recepcję. W ten sposób procedura meldunkowa przebiegnie szybko i sprawnie. W przypadku rozliczeń za usługi hotelowe na miejscu rekomendujemy płatność kartą.
  2. Pragniemy nadmienić, iż w recepcji hotelowej mogą przebywać w tym samym czasie każdorazowo maksymalnie 2 osoby, ponadto powinny one zachować 2 metry odstępu w kolejce. Lada recepcyjna jest odkażana co godzinę, a biurko meldunkowe – po każdym Gościu.
  3. Przy wejściu do Pałacu oraz Oficyny znajdują się bezdotykowe podajniki z płynem do dezynfekcji dłoni. Wszyscy Goście wchodzący do naszego obiektu proszeni są o skorzystanie z nich. Dodatkowe dozowniki znajdują się w częściach wspólnych naszego hotelu.
  4. Zgodnie z aktualnym rozporządzeniem w hotelu wymagane jest noszenie zabezpieczenia chroniącego usta i nos. Przepis ten dotyczy zarówno pracowników hotelu, jak i Gości.
  5. Ze wszystkich pokoi – ze względów bezpieczeństwa – zostały usunięte suszarki do włosów oraz wszelkie materiały drukowane (gazety, menu, przewodniki etc.) wielokrotnego użytku. Sprzątanie pokoi odbywa się na wyraźne życzenie Gościa i wyłącznie podczas jego nieobecności.
  6. Śniadania serwowane są w restauracji przy limicie 2 pokoi co 15 min., żeby zminimalizować kontakt z innymi Gośćmi. Na życzenie, za dodatkową opłatą (15 zł) dostępny jest również room service. Zaraz po zameldowaniu recepcjonista wyśle Państwu nasze menu – mailowo lub w formie wiadomości mms / Messenger. Prosimy dokonać wyboru zestawu śniadaniowego i przekazać go telefonicznie lub komunikatorem Messenger naszej recepcji najpóźniej do godziny 18.00 dnia poprzedzającego.
  7. Dodatkowo przewidzieliśmy specjalne menu room service z selekcją dań pubowych oraz różnego rodzaju napojów, które także można zamawiać przez Recepcję do pokoju.
  8. Nasza restauracja działa zgodnie z rekomendacjami Ministerstwa Rozwoju. Nasze trzy sale restauracyjne zostały przygotowane zgodnie z obowiązującymi wymogami – ograniczyliśmy ilość stolików i wprowadziliśmy minimum 2-metrowy dystans między nimi. Serwis w restauracji także wygląda inaczej– kelnerzy wyposażeni są w maseczki i rękawiczki. Stoły nakrywamy dopiero w momencie, gdy Gość przy nich siada – wcześniej czekają puste. Tace są wyparzane po każdym użyciu. Ograniczamy także do minimum czas spędzany przez kelnera przy stoliku. Wprowadzamy dezynfekcję klamek, monitora komputera itp. co godzinę. Na sali restauracyjnej znajduje się bezdotykowy dozownik płynu do dezynfekcji. Sam wydruk menu jest jednorazowy.
  9. Oddajemy także do Państwa dyspozycji nasz malowniczy ogródek restauracyjny w parku. Tu mogą Państwo zjeść, ale i zrelaksować się na świeżym powietrzu, w otoczeniu zieleni i oczywiście przy zachowaniu odpowiedniego dystansu i podobnych zabezpieczeń jak w restauracji.
  10. Strefa zabiegowa Quadrille Spa działa zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. Wprowadziliśmy specjalny Regulamin Sanitarny, aby zapewnić Państwu maksymalne bezpieczeństwo. Pracownicy Spa wyposażeni są w maski, przyłbice, a na recepcji umieszczona została ochronna pleksa. Rezerwacji dokonujemy mailowo lub telefonicznie, a w gabinecie może przebywać tylko jeden Klient z wyjątkiem członków rodziny. Pokoje zabiegowe wraz ze sprzętem i wszelkimi powierzchniami kontaktowymi są dezynfekowane po każdej osobie.
  11. Ograniczamy liczbę Gości w strefie Spa, przyjmujemy w odpowiednich odstępach czasowych, dlatego też prosimy o punktualne pojawianie się na miejscu. Po wejściu do strefy Spa poprosimy Państwa o wypełnienie ankiety, dezynfekcję rąk, przeprowadzimy także pomiar temperatury ciała oraz wywiad z terapeutą / kosmetologiem.
  12. Strefa A°quadrille (basen, jacuzzi) zostanie otwarta 11.06.2020. W trosce o wspólne bezpieczeństwo, prowadzimy rezerwację obszaru wypoczynkowego na konkretne godziny. Szczegóły dostępne pod numerem telefonu: 609 991 209 lub adresem  e-mail: spa@quadrille.pl
  13. Sala ćwiczeń jest dostępna na podstawie wcześniejszej rezerwacji dla 1 Gościa lub 2 osób dzielących pokój.

Wszelkich rezerwacji usług (śniadania, room service, sprzątanie etc.) prosimy dokonywać telefonicznie (nr +48 58 35 10 300) lub poprzez Messengera – adres: Recepcja Quadrille (https://www.facebook.com/recepcja.quadrille.3)

Wprowadzona Polityka Bezpieczeństwa ma na celu przede wszystkim ochronę naszego wspólnego zdrowia. Liczymy na zrozumienie z Państwa strony.

Niezmiennie jesteśmy tu, aby zapewnić Państwu bezpieczny, ale i przyjemny pobyt. Obydwa cele są dla nas równie istotne i wierzymy, że możemy im sprostać.

Do zobaczenia już niebawem w Gdyni,
Zespół Quadrille