Polityka bezpieczeństwa

Polityka bezpieczeństwa

Drodzy Goście,

W związku z pandemią COVID-19 oraz w trosce o bezpieczeństwo naszych Gości i Pracowników wprowadziliśmy szeroko zakrojone środki bezpieczeństwa zgodne z oficjalnymi wytycznymi. Opracowaliśmy własny manual dotyczący ochrony i minione tygodnie poświęciliśmy na szkolenia z nim związane.

Wierzymy, że jako kameralny obiekt butikowy dla dorosłych, zlokalizowany w pewnym odosobnieniu, mamy wszelkie podstawy, by zapewnić Gościom właściwe zabezpieczenie. Wiemy jednak, iż powodzenie zależy zarówno od nas, jak i od Państwa oraz wzajemnego zrozumienia sytuacji, w której się znaleźliśmy. Nasza obsługa służy radą przed przyjazdem,  a także w trakcie Państwa pobytu – preferujemy kontakt mailowy, telefoniczny i przez komunikator Messenger.

Podstawowe punkty naszego regulaminu sanitarnego zakładają:

  1. Minimalizowanie kontaktu bezpośredniego tam, gdzie nie jest on niezbędny do realizacji usługi. Dlatego też sugerujemy dokonanie płatności przelewem np. przez link do płatności online wysłany przez naszą recepcję. W ten sposób procedura meldunkowa przebiegnie szybko i sprawnie. W przypadku rozliczeń za usługi hotelowe na miejscu rekomendujemy płatność kartą.
  2. Pragniemy nadmienić, iż w recepcji hotelowej mogą przebywać w tym samym czasie każdorazowo maksymalnie 2 osoby, ponadto powinny one zachować 2 metry odstępu w kolejce. Lada recepcyjna jest odkażana co godzinę, a biurko meldunkowe – po każdym Gościu.
  3. Przy wejściu do Pałacu oraz Oficyny znajdują się bezdotykowe podajniki z płynem do dezynfekcji dłoni. Wszyscy Goście wchodzący do naszego obiektu proszeni są o skorzystanie z nich. Dodatkowe dozowniki znajdują się w częściach wspólnych naszego hotelu.
  4. Zgodnie z aktualnym rozporządzeniem w hotelu wymagane jest noszenie zabezpieczenia chroniącego usta i nos. Przepis ten dotyczy zarówno pracowników hotelu, jak i Gości.
  5. Ze wszystkich pokoi – ze względów bezpieczeństwa – zostały usunięte wszelkie materiały drukowane (gazety, przewodniki etc.) wielokrotnego użytku. Sprzątanie pokoi odbywa się na wyraźne życzenie Gościa i wyłącznie podczas jego nieobecności (między godziną 9.00 a 14.00).
  6. Śniadania serwowane są w pokojach w ramach bezpłatnego room serwisu. Zaraz po zameldowaniu recepcjonista wyśle Państwu nasze menu – mailowo lub w formie wiadomości mms / Messenger. Prosimy dokonać wyboru zestawu śniadaniowego i przekazać go telefonicznie lub komunikatorem Messenger naszej recepcji najpóźniej do godziny 18.00 dnia poprzedzającego.
  7. Dodatkowo przewidzieliśmy specjalne menu room service z selekcją dań pubowych i restauracyjnych oraz różnego rodzaju napojów, które także można zamawiać przez Recepcję do pokoju.
  8. Nasza strefa restauracyjna jest zamknięta do odwołania, istnieje natomiast możliwość zamówienia dań z menu do pokoju w ramach bezpłatnego room serwisu.
  9. Zmodyfikowana oferta barowa Pubu 10/6 jest dostępna w ramach bezpłatnego room serwisu.
  10. Strefa zabiegowa Quadrille Spa działa zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. Wprowadziliśmy specjalny Regulamin Sanitarny, aby zapewnić Państwu maksymalne bezpieczeństwo. Pracownicy Spa wyposażeni są w maski, przyłbice, a na recepcji umieszczona została ochronna pleksa. Rezerwacji dokonujemy mailowo lub telefonicznie, a w gabinecie może przebywać tylko jeden Klient z wyjątkiem członków rodziny. Pokoje zabiegowe wraz ze sprzętem i wszelkimi powierzchniami kontaktowymi są dezynfekowane po każdej osobie.
  11. Ograniczamy liczbę Gości w strefie Spa, przyjmujemy w odpowiednich odstępach czasowych, dlatego też prosimy o punktualne pojawianie się na miejscu. Po wejściu do strefy Spa poprosimy Państwa o wypełnienie ankiety, dezynfekcję rąk, przeprowadzimy także pomiar temperatury ciała oraz wywiad z terapeutą / kosmetologiem.
  12. Strefa A°quadrille (basen, jacuzzi) jest otwarta dla Gości hotelowych. W trosce o wspólne bezpieczeństwo, prowadzimy rezerwację obszaru wypoczynkowego na konkretne godziny. Szczegóły dostępne pod numerem telefonu: 609 991 209 lub wewnętrzny #320 lub adresem  e-mail: spa@quadrille.pl
  13. Sala ćwiczeń jest dostępna na podstawie wcześniejszej rezerwacji dla 1 Gościa lub 2 osób dzielących pokój.
  14. Łaźnia parowa jest nieczynna do odwołania.

Wszelkich rezerwacji usług (śniadania, room service, sprzątanie etc.) prosimy dokonywać telefonicznie +48 58 35 10 300 lub poprzez Messengera https://www.facebook.com/quadrillegdynia/

Wprowadzona Polityka Bezpieczeństwa ma na celu przede wszystkim ochronę naszego wspólnego zdrowia. Liczymy na zrozumienie z Państwa strony.

Niezmiennie jesteśmy tu, aby zapewnić Państwu bezpieczny, ale i przyjemny pobyt. Obydwa cele są dla nas równie istotne i wierzymy, że możemy im sprostać.

Do zobaczenia już niebawem w Gdyni,
Zespół Quadrille